Barem 23 posto građana kupilo je neki proizvod online

Bez autora
Nov 19 2013

U posljednje tri godine broj građana koji su barem jednom nešto kupili preko interneta porastao je sa šest na 23 posto. Gotovo se učetverostručio. Prema istraživanju GfK, online kupnja češća je kod mlađe generacije pa u dobnoj skupini od 15 do 24 godine preko interneta kupuje 44 posto ispitanika te od 25 do 34 posto njih 39 posto. Udio je veći i među visokoobrazovanima (38 posto). No, među osobama koje se koriste internetom, "virtualno" kupuje tek nešto više od trećine, 36 posto. Najviše troše na odjeću, obuću, modne dodatke i elektroničke uređaje te je 63 posto onih koji plaćaju preko interneta barem jednom kupilo nešto iz tog asortimana, dok se svaki treći kupac odluči za elektronički uređaj.

Barem 23 posto građana kupilo je neki proizvod onlineU posljednje tri godine broj građana koji su barem jednom nešto kupili preko interneta porastao je sa šest na 23 posto. Gotovo se učetverostručio.

Prema istraživanju GfK, online kupnja češća je kod mlađe generacije pa u dobnoj skupini od 15 do 24 godine preko interneta kupuje 44 posto ispitanika te od 25 do 34 posto njih 39 posto. Udio je veći i među visokoobrazovanima (38 posto).

No, među osobama koje se koriste internetom, "virtualno" kupuje tek nešto više od trećine, 36 posto. Najviše troše na odjeću, obuću, modne dodatke i elektroničke uređaje te je 63 posto onih koji plaćaju preko interneta barem jednom kupilo nešto iz tog asortimana, dok se svaki treći kupac odluči za elektronički uređaj.

Inače, 64 posto  hrvatske populacije starije od 15 godina koristi internet i po tome smo u rangu sa BiH (63 posto), Srbijom (65 posto) i Makedonijom (67 posto).

Naprednija je Slovenija u kojoj se internetom služi 80 posto populacije starije od 15 godina.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik